sobota, 19 grudnia 2015

Samotność wśród ludzi

Kończę dziś kolejny rok życia i naszła mnie refleksja, że wszystko to, co robiłam do tej pory jeśli chodzi o relacje międzyludzkie, to straszliwa pomyłka. Związki, które miały być wow i relacje, które zapowiadały się super, a wyszło jak zawsze. Wspólna z kimś noc, wspólny poranek, które były poprzedzone rozmową o tym, że mnie skrzywdzono, o tym, że ta nowa osoba taka nie jest i żeby nie porównywać do byłej. I zapewnienie, że nie traktuje mnie jak przygodę. I po raz kolejny naiwność z mojej strony, bo przecież jak ktoś, o kim wszyscy mówili, że czuje do mnie sympatię i że to widać, może zlekceważyć najważniejszą dla mnie okazję w roku, czyli moje urodziny. I moje urodziny i mnie, bo prosiłam chociaż o pół godziny na spotkanie. I takie smutne podsumowanie - inni mnie cenią i podziwiają, a ja siebie coraz bardziej przez takie coś nienawidzę. 

1 komentarz:

  1. Nie ma ludzi, którzy nie popełniają błędów. One nabierają sensu, kiedy wyciągamy z nich wnioski. Jestemjedną z tych osób, które Cię cenią i wierzę, że Twoje trudne doświadczenia to nauka, dzieki której znajdziesz swoje szczęście.

    OdpowiedzUsuń